Rejseguide til den nye spurs fan , samt den gamle

Ethievants billede

Rejseguide til den nye yid som til den gamle yid Smile  

Vi er nogle stykker der har snakket lidt om at man måske skulle lave en rejse guide til den ny rejsende til London :-) 

Man kan få de bedste / billigste billetter hvis man bestiller 30 eller 50-55 dage før du skal flyve ??

Tog billetten fra Gatwick , eller Stansted til London kan man købe minimum 30 dage før til kun 8 pund for en retur ..

Oyster card kan erhverves for et mindre beløb / depositum , for man får det tilbage hvis ikke man skal til London igen jo Wink   

Hoteller i London kan bestilles gennem Hotelsclick.com for fine priser Smile  

Royal National Hotel / Russell square , er et okay / fint hotel at bo på, ligger fint centralt i forhold til diverse ting Smile  

(Som formanden siger , hvis Gazza kan vælte om der , kan han også Wink )

Giraffe / Bloomsbury plejer at være et yndet morgenmadsted for diverse whd fans  ,full brunch koster ca 8_50 pund uden drikkevarer...

Turen til stadion , kan foretages fra Russell Square , og så skifte på finsbury park ( buuuhh )  

Eller man kan gå ned til Kings Cross, og så køre hele vejen til seven sisters med tuben derfra Smile  

En sidste mulighed er bussen , men så skal man have Bogge med som tourguide Wink   

Alle busser der ender med tallet 9 , kører til Totteham sport centre ...  tager 20 min / en halv time at gå derud ?? 

Så kommer det så her hvor det deler vandene lidt  Bricklayers og Bill Nich 

Bricklayers er for det syngende puplikum-...  smiffy (rip)  

Bill Nich er lidt mere for det voksne puplikum Wink  inkl shots lady 

Kampen kan selvfølgelig fejres på The griffin : voksenunderholdning Tongue  ellers er der et utal af fine pubs i London Wink   

Skal lige siges at de lukker forholdsvis tidligt, så hvis man er festløve aka mr 16 tonics , så er der selvfølgelig diverse diskoteker rundt i byen også Smile   

Hvis man har et par dage i overskud er der selvfølgelig en masse seværdigheder , som man selv lige kan finde , skal selvfølgelig nok ligge lidt links op løbende Wink  

Men ellers er der selvfølgelig den syge shoppe tur , den starter i selvfridges og så går man ellers til Carnaby street , og får en forfriskning på white horse , og så videre til Covent Garden...   (Covent garden ligger ca 15 / 20 fra Russell square) ....  (der kommer et kort på senere )  

Gode råd  / fifs 

Til de travle folk kan man få sin bagage opbevaret på <Bell & Hare for et mindre beløb tror det er 2 pund pr kuffert , bare spørg i baren efter Lola ( tror jeg nok )  

Dette er kun et udkast af en tur til London :-) 

Andre forslag , tilbud , gode restauranter med mere, modtages med kyshånd ...  

sådan at man kan få lavet en ordentlig rejseguide til fremtidige medlemmer af WHD Smile   

DenFedes billede

Skidegodt Carl!

Jeg skal nok påtage mig at renskrive det og sørge for, at det kommer til at ligge både her på siden, men også bliver sendt ud til medlemmerne på mail.

Folk, der har tilføjelser kan evt. sende dem til mig på benny [at] spurs [dot] dk

jonaspoulsens billede

Super initiativ.

Tror mange "nye" finder det meget besværligt at arrnagere end tur. Så dette værktøj, vil helt sikkert hjælpe mange, samt sørge for at mange flere selv "tør" tage turen til WHL 

Tranholms billede

Hvem er denne 'Mr sixten tonics'?? Han lyder som en fantastisk gut...

Mr Gin/Tonic

Thomas91s billede

hvorfor er der ingen der nævner Spearmint Rhino???

Jeg er i chok!

Thomas91s billede

Jeg er i chok!

Ethievants billede

Tranholm skrev:

Hvem er denne 'Mr sixten tonics'?? Han lyder som en fantastisk gut...

Jeg mødte ham "mr sixteen tonics" på en bar en gang, sammen med Ossie (ardiles)  tror jeg det var , plus 2 norske jenter Smile  

Men betalte prisen dagen efter , da Mr shopaholic var helt flyvende , eller bare væk i en Hugo Boss forretning i min, en times tid Wink  hehe...  

Ethievants billede

DenFede skrev:

Skidegodt Carl!

Jeg skal nok påtage mig at renskrive det og sørge for, at det kommer til at ligge både her på siden, men også bliver sendt ud til medlemmerne på mail.

Folk, der har tilføjelser kan evt. sende dem til mig på benny [at] spurs [dot] dk

Yes yes ingen problem, og selv tak Smile  

Ethievants billede

jonaspoulsen skrev:

Super initiativ.

Tror mange "nye" finder det meget besværligt at arrnagere end tur. Så dette værktøj, vil helt sikkert hjælpe mange, samt sørge for at mange flere selv "tør" tage turen til WHL 

Nu skal de nye først med på fællestur , inden vi sender dem afsted på egen hånd jo Wink  

Ethievants billede

Thomas91 skrev:

Jeg er i chok!

Nu skal man jo ikke skræmme de nye væk , og de skulle også gerne have både penge og sko med hjem jo Wink  

Hoddles billede

Lækkert arbejde !! 

Sidst jeg var der, godtnok over et år siden, mener jeg at kunne huske at Bell&Hare havde lukket ned..men de er måske genåbnet?? 

Ps. Flere smileys Carl, FLERE smileys 

Ethievants billede

Hoddle skrev:

Lækkert arbejde !! 

Sidst jeg var der, godtnok over et år siden, mener jeg at kunne huske at Bell&Hare havde lukket ned..men de er måske genåbnet?? 

Ps. Flere smileys Carl, FLERE smileys 

Sidst du var der , var vel da du selv spillede ;-) 

Benny kan du ikke lave en Børne version til Thomas og Mads 

;-) 

Thomas91s billede

Føler mig lidt stødt der.. børneversion og mit navn? Wink godt nok den yngste, men ældste af sind.. 

Glem aldrig hvem der plejer og vinde spurs Quizzen... 

Thomas91s billede

Føler mig lidt stødt der.. børneversion og mit navn? Wink godt nok den yngste, men ældste af sind.. 

Ethievants billede

Thomas91 skrev:

Den er du selv ude om , sover du ikke altid over til flyveren Wink  

Den ene gang var du med Sand og Kofod ( så er det umuligt ikke at vinde )  :-) 

Thomas kender du den der med juleaften, hvor børnene får en skål ind før de voksne, hvor der ligger en mandel i Wink  

jonasluffes billede

Tilføjelser:

For 40 pund kan du få 2 strippere til at stikke en finger op i røven på hinanden på Spearmint Rhino.

Husk at stå op i god tid så du når din flyver til London.

Hvis Spurs taber bliver Ethievant sur og tager hjem i seng.

Lad være med at smide mønter under 1 pund i glasset på The Griffin.

Lad være med at gå tidligt i seng, lige pludselig danser de norske piger på bordene.

Spiser du under 3 stadion burgere så er du feminin.

Husk at quizzen er korrupt.

Ethievants billede

jonasluffe skrev:

Tilføjelser:

For 40 pund kan du få 2 strippere til at stikke en finger op i røven på hinanden på Spearmint Rhino.

Husk at stå op i god tid så du når din flyver til London.

Hvis Spurs taber bliver Ethievant sur og tager hjem i seng.

Lad være med at smide mønter under 1 pund i glasset på The Griffin.

Lad være med at gå tidligt i seng, lige pludselig danser de norske piger på bordene.

Spiser du under 3 stadion burgere så er du feminin.

Husk at quizzen er korrupt.

Hellohhh mr Shopaholic ;-) 

Det var svenske flickor , dengang hende der faldte ned af bordet , en utrolig aften ;-) 

bluefoxs billede

Er det noget der er i støbeskeen Benny  ? Har planer om en familietur til næste sæson, så en guide fra jer erfarne, vil vække begejstring.

DenFedes billede

Det var røget i glemmebogen Sad

Men skal nok lige få kigget på det i næste uge.

bluefoxs billede

hiver den lige op i toppen igen Smile

DenFedes billede

Du er fandme tarvelig Laughing out loud

bluefoxs billede

ved da godt den er klar, du har "bare glemt at lægge det op på siden"  

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer