Silly Season 2010/2011

spursfcs billede

Silly Season..

bestyrelses billede

£ 70.000 om ugen til Pienaar er vanvittigt!

bestyrelses billede

skulle være done deal

Lasse Sands billede

udemærket signing...

bestyrelses billede

test

Lindbergs billede

Hvis det virkeligt er sandt vi har givet så meget, så er det altså ikke så heldig en signing. Ja, vi fik ham billigt, kun 2,5 millioner pund. Men han er altså ikke af sådan klasse at han er berettiget til at være en af vores bedst betalte (vidst ikke den bedst betalte).

Glæder mig til at se ham i aktion. Er det på sammen med Modric på midten eller hva?

jonaspoulsens billede

Tror ikke på de 70.000 om ugen. Tror mere han ligger på omkring de 50.000.

DenFedes billede

Det er forhåbentlig som backup for Lennon...

bestyrelses billede

Helt fin spiller at få ind så billigt. Så kan han også hjælpe vores anden sydafrikaner, Khumalo, med at falde til i England.

kofoeds billede

Han minder meget om Lennon. Han kan bruge begge ben, han er hurtig (dog ikke som Lennon), han kan skyde udefra og er måske mere målfarlig end Lennon. Jeg ser ham som backup for Lennon og Bale. Får vi skade til BAE, kan Bale sættes ned som back og så Pienaar ud på kanten. Umiddelbart virker det dog mest som en opgradering af Krajncar, der er rustet helt på vores bænk. Kan godt frygte det samme sker for Pienaar - han kommer til at få svært ved at slå nogen af vores kanter af.

I øvrigt mener jeg, at Emirates bør ødelægges...

arayas billede

Tror faktisk han kan blive et hit, han har nået energi vi godt kan mangle og han er en vinder type!!

Nice work Arry...

Now bring in 3 strikers <3

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

jonasluffes billede

Det er en god signing, man kan vel ikke forvente at Bale, VDV og Lennon kan holde det samme niveau en hel sæson, så godt at have Pienaar så man kan rotere lidt på de pladser...

atyrapfhs billede

Er tilfreds med Pienaar-handlen.

Ja det er "bare" en squadplayer, men hvis alternativerne til Pienaar er Bentley, Niko og JJ, så er Pienaar IMO et bedre valg.
Han er mere alsidig, og er fremfor alt hurtigere både i km/t, i selve pasningsspillet og (virker det til) også i spilforståelsen.

Vores største force er at vi efterhånden er et af de hold i Europa som spiller hurtigst på de dage hvor det kører for os, og det virker lidt til at nogle af vores spillere desværre er hægtet af det tog. De kan simpelthen ikke følge med.
Ellers dygtige og vellidte spillere som Zokora blev hægtet af for flere år siden, og nu er turen kommet til Bentley, Niko og lur mig om det ikke også ender med at O'Hara, Wilson, JJ med flere ender med at blive sat af alene på tempoet.

Så er der hele økonomien i handlen. Det svarer vel til da vi købte Niko for 1½ år siden. Ender det med at han ikke bliver en succes, vil vi med garanti kunne sælge ham for mere end vi har givet for ham. Det er måske kynisk at se på det på den måde, men det er en del af spillet.

Nu lyder flere af dagens rygter på Taiwo og Vucinic. Det er som altid totalt uunderbyggede rygter, men et eller andet skal vi jo underholdes med:)

Jeg er igen positiv.

Taiwo på en Bosman til venstrefløjen, som er vores mest udsatte plads, er lidt af en no-brainer, som Harry ville sige. Jeg er selv totalt pjattet med BAE (en holdning ikke alle deler), men som reelle kvalificerede alternativer har vi lige nu, lad mig se... Ingen!
Ideen om Bale som back er vist ved at være et overstået kapitel.

Så har vi 2x Kyle. De kan begge spille begge backpladser, men giv dem lige tid til at udvikle sig, og lur mig om ikke de på sigt kommer til at slå Hutton og Corluka af pladsen, før de kommer i spil til venstre back.

Vucinic vil mange nok se som et fattigt alternativ til de andre varme angrebsnavne vi har været linket til. For mig at se er han alt det Pav kunne og burde være, men bestemt ikke er.
På fysikken ligner de hinanden en del. Vucinic har blot en bedre teknik. Han mister ikke boldene så nemt, er bedre i pasningsspillet og har bedre blik for medspillerne. Vucinic er også en bedre og mere kynisk afslutter end Pav. Pav laver vel to mål om året hvor man tænker "WOW hvor fanden kom den fra", men derudover brænder han alt for mange halve og hele chancer.

Jeg vil hellere have Vucinic end et skrummel som Carroll eller en bomber fra en sekundaliga som Rusland, Holland eller Portugal. Som angriber i Italien er det svært at score mange mål, så man lærer at være kynisk når chancen er der og reagere på kort tid og på meget lidt plads. At du så ikke kunne betale mig nok penge til orke at se en kamp fra serie A er en anden sag.

Jeg er bestemt også varm på Suarez, som jeg TROR vil kunne blive et hit, men det ændrer ikke ved at en spiller som kun er kendt fra hollandsk fodbold og landskampe er lidt af et sats. Jeg behøver vel bare nævne en spiller som Jan Vennegoor of Hesselink!

Kan vi ikke gafle Suarez eller Llorente fra Bilbao, som ville være min førsteprioritet, hvis jeg var manager, ser jeg meget hellere at vi henter en intelligent og rutineret spiller som Vucinic end fx. en af diverse lottokuponer fra Portugal.

"What is the world coming to when you get a red card and get fined two weeks' wages for calling a grown man a wanker?" Paul Gascoigne

STEIMERs billede

Bliver spændende om han kan tilføre kreativitet

Ardiless billede

Der er jo ingen ligaer der garantere mål i andre ligaer (Shevchenko var jo en fiasko i chelsea).

Nå men mit egentlige ærinde var at melde kendskabet til en 15 årig dansk gut, som vi skulle være ganske interesseret i.

bjarkehs billede

@Ardiles. Kan du komme det lidt nærmere. Navn, klub, position ect...

bestyrelses billede

Gutterne fra The Spurs Show Podcast mener at vi skal gå all in for at signe Andy Carroll.

skaldes billede

Det forstår jeg godt.. Jeg mener også han ville være et hit og få.. Han har vist han kan lave mål og begå sig i rækken.. Han koster selvfølgelig det ekstra fordi han er englænder, men jeg tror på pengene er godt givet ud!

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

bestyrelses billede

I må godt nok have mig undskyldt, når jeg spørger om, hvad vi skal bruge Pienaar til, han er absolut en fremragende offensiv midtbanemand for EVERTON, men vi er altså TOTTENHAM vi har jo både VDV & Modric til denne plads. Ja, vi har sågar også Kranjcar der kan spille på den offensive midtbane. Så vores nyindkøb er altså bare en såkaldt "breddespiller" som vi har en masse af i forvejen. Pienaar har dog helt klart mere klasse, end mange af vore spillere fra nr. 19 til og med nr. 36

Havde Pienaar så kvaliteterne til den defensive midtbane (men det har han absolut ikke) for det er her på denne plads, vi i super teknikkerens Huddlestone fravær, har brug for en tænkende og spillende defensiv mand, der som Hudd kan slå milimeter præsice afleveringer med begge ben, ud i begge hjørner og op midt i banen til Defoe. der findes ikke bedre mand hertil end Hudd. Vi skal ikke have en der bare skubber bolden 5 til 15 meter på tværs af banen - som JJ gang på gang gør det.

Jeg håber jeg tager fejl af Pienaar, jeg kan forøvrigt dog godt se ham som hængende reserve angriber, når Keane forhåbentlig inden så længe er X Spurs spiller. Den højre benede Pienaar kan jo selvfølgelig også bruges på højre fløj (jeg tror ikke han kan bruges på VM, selvom det påstås, at Pienaar sparker rimeligt med sit venstre ben også) Men vi ejer altså stadigvæk også Bentley og Krancjar kan jo også sagtens spille HM.

Jeg er enig i meget af det, som atyraph heroppe over skriver. Jeg ser også meget, meget gerne en stærk mand på vensre back og en rimelig stærk venstre benet spiller, som reserve for Bale for vi er altså ikke ret godt dækket ind i venstre side. De 2 x Kyle er jo også begge højre benet og Jamie O`hara er bare ikke god nok.

Så mangler vi også en målmand, der kan gribe en bold ude i feltet, for det kan Gomes altså ikke og selvom han absolut også har sine gode kampe, så er jeg ret nervøs hver gang der kommer en høj bold ind i feltet - her er Gomes meget, meget svag.

Så mangler vi selvfølgelig også en ny SUPER angriber, som partner til Defoe. Så sæt Keane, Storken og Pav på salgslisten og lad os håbe 2 af dem kan skippes, så vi bare har 1 af de 3 samt evt. Gio som 4 og sidste angriber. For jeg kan ikke helt forstå, at Gio ikke kan slå igennem hos os (ved godt han er "god" ude i nattelivet i London, men det er han jo langt fra alene om) han spiller jo stort set godt og det næsten hver gang for Mexico. Han spillede jo nogle fremragende kampe for Barcelona - han blev dog i Barca mest brugt på højre fløj.

Men, budgettet skal hænge sammen, så en del skal sælges og det især af spillerne fra nr. 19 til 36 i vores alt for bredde trup. Den SKAL altså være noget mindre, samt tilføjes noget mere kvalitet på den stærkeste 11'er og det ifølge mig som nævnt en stærk MM, VB, DM (Han ? skal dog "kun" bruges, sålænge Hudd er skadet og det er han forhåbentlig ikke sålænge mere) og ikke mindst en ny SUPER angriber.

Jeg er selvfølgelig fuldt ud klar over, at vi absolut ikke får fat i 4 klassespillere til start 11'ern, men jeg håber inderligt på en ekstra VB og en ANGRIBER der kan lave mål. Så må en god målmand komme til næste sæson.

NB: Den for mange herinde uduelige Daren Bent, kan jo stadigvæk lave mål og det endog masser af mål, jeg mener selvfølgelig ikke, at vi skulle have købt ham tilbage. Men, det er sgu mærkeligt, at se på, at vi sælger han for 10 mill. pund og taber altså 7.5 mill. pund på ham. For herefter at se Villa foreløbig køber ham for 18 mill. pund og købet kan endog stige til 24 mill. pund, det er sgu særdeles dårligt købmandskab af Mr. Levy. Vi har jo set, hvordan det gik med det helt store flop Keane, som vi også kommer til at tabe en masse penge på. Så ved jeg godt, at vi vandt lidt på hans, ligeledes store flop tur, op til den røde armé i Liverpool.

jonasluffes billede

Jesus siger jeg bare...

ccs billede

Hvilken plads skal han spill Jonas .. Smile

arayas billede

hvad sker der for den avatar jonasluffe???

det er en Tottenham side Shock

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Ardiless billede

dailystar.co.uk/football/view/173271/Jose-s-100m-Bale-Modric-bid/

DenFedes billede

Sælg siger jeg...

bestyrelses billede

Sindssygt at sælge - så kan vi starte helt forfra. Modric er vores vigtigste spiller og et salg af ham og Bale vil da sende et helt forkert signal om vores ambitioner. De kan komme med nok så mange penge, så længe Modric og Bale ikke selv vil væk sælger man sgu da ikke?! Hul i hovedet.

Lindbergs billede

Selvom det er uhørt mange penge, så skal vi ikke sælge. Uden de to er vi et midterhold i PL. Måsk kunne vi engang sælge en af dem, men at sælge dem samtidigt vil være et kæmpe slag for holdet og vil ødelægge resten af sæsonen.

bjarkehs billede

Behold for s... Vi har ikke råd til at være en 'selling club', så kommer vi da aldrig i top 4 igen!

atyrapfhs billede

Omvendt kunne vi jo i den grad blive en buying club hvis vi får £100M på kontoen og "kun" to pladser som skal udfyldes.

Ingen er uerstattelige, og af princip er alle spillere jo til salg, og hvis vi ikke bare taler silly money men ridiculous money, så kan vi for min skyld godt sælge de to, hvis det er underforstået at pengene geninvesteres i truppen.

For £100m kan vi jo købe en Rafael van der Vaart 12-13 gange;)

"What is the world coming to when you get a red card and get fined two weeks' wages for calling a grown man a wanker?" Paul Gascoigne

atyrapfhs billede

Vi nærmer os deadline og rygtemøllen er ved at gå lidt i stå i forhold til de seneste uger.

De mest realistiske bud tilbage er vel efterhånden at Atletico eller Sevilla vil udnytte en af deres sidste chancer for at få en seriøs indtægt på Forlan eller Fabiano.

Old-boys og absolut en engangsinvestering, men hvis det kan give os en chance for endnu en CL-deltagelse eller evt. et trofæ i denne sæson, så er det penge givet godt ud.

De er begge rutinerede, har mål i støvlerne og er fysisk robuste.

Uanset at de ikke er vores første prioriteter eller fremtidens helte, trænger vi seriøst til at få rystet posen inden foråret.

Jeg håber at vi snupper den bedst mulige angriber, og at Levy bare underskriver checken. Hvis det virker desperat, så er det fordi vi efter min mening har grund til at være lidt desperate.

bjarkehs billede

Helt enig med Atyraph. Vi er ved at være lidt desperate. mangler virkeligt en klasseangriber! (og i mine øjne stadig en defensiv midt)

kofoeds billede

HR må være ligeså fuld som jeg var i går, når han fabler om at Chelski og pool ikke vil låne os deres bedste angribere. Kom til lommen, mand! Vi har de ringeste angribere i top10. Vi når ikke cl næste sæson med dem og selv Europa league kan være i fare. Ffs, vi er Spurs! Køb dog en world-class striker! Stive mandsling!

kofoeds billede

HR må være ligeså fuld som jeg var i går, når han fabler om at Chelski og pool ikke vil låne os deres bedste angribere. Kom til lommen, mand! Vi har de ringeste angribere i top10. Vi når ikke cl næste sæson med dem og selv Europa league kan være i fare. Ffs, vi er Spurs! Køb dog en world-class striker! Stive mandsling!

daves billede

Mon ikke verdensklasse-strikeren var købt forlængst, hvis det var så nemt. På alle andre pladser har man ikke været bange for at komme op med læderet, så det må vel strande på lønninger. Harry har jo flere gange udtalt, at klubben ikke kan følge med konkurrenterne på netop det punkt.

jonaspoulsens billede

Som Dave rigtigt skriver så bunder det hele jo i at vi ikke har pengene til at give lønninger over 100.000£ i ugen. Klubber som Pool, Chelsea og United og City har et meget større lønbudget, hvor vi slet ikke kan være med.

Havde det været nemt at købe en klasse angriber havde Harry sgu gjort det right away. Desværre er det nok bare det fact vi må leve med så længe vi spiller på WHL.

bestyrelses billede

Helt rigtigt jonaspoulsen. Utroligt det (for nogle) er så svært at forstå?

spurs0804s billede

Når man bruger 70 kilo om ugen på Piennar, som vi ikke har brug for, er der selvfølgelig ikke penge til at betale andre, det de er værd.....

bestyrelses billede

Det ændre jo ikke på at vi har et lønloft i klubben? Så længe vi ikke vil betale £100.000 om ugen kan vi IKKE købe verdensklasse angribere i Spurs.

jonaspoulsens billede

Jeg har ikke læst på den officielle at Pineear for 70.000£ pund om ugen. Og at han får så meget, hvilket vil gøre ham til vores bedst betalte spiller, tror jeg simpelthen ikke på. Det er Levy alt for meget købmand til. Tror mere at han får en 45-50 stykker.

Syntes også at mange folk er urealistiske i deres forventninger i køb af spillere. Mange herinde vil blive på WHL samtidigt med at de forventer at vi køber spillere af første hylde. Det hænger ikke sammen økonomisk. For at vi kan købe og matche de andre tophold så kræver det at vi flytter, men det vil folk jo heller ikke.

spurs0804s billede

Så længe vi bliver ved med at købe spillere, vi ikke har brug for, får vi i hvert fald ikke råd til højere lønninger - nyt stadion eller ej.

bestyrelses billede

Helt enig jonas. Man bliver nødt til at gå på kompromis, endten med stadion eller spillermaterialet, hvis man vil fortsætte med at være en af de eneste økonomisk ansvarsbevidste klubber i PL / hele england.
Personligt ville jeg hade at flytte fra N17 (men jeg er også realist og ønsker at klubber fremover kan ligge med i toppen. Derfor er det vigtigt at vi får OL-stadiet.

mhs billede

Det er muligt at vi ikke vil betale de lønninger, men det har nok ikke kun noget med stadion at gøre. Tror I ryger lidt for meget med på Harrys spin omkring stadion.

Men er bange for at uden en klasseangriber så er top 4 en umulighed og så er det et skridt frem og to tilbage. Der kan gå år inden vi får chancen igen, så jeg synes vi skal springe banken også selvom vi ikke får solgt nu, så må vi lave det salg til sommer.

Hvis Hudd er ude måske resten af sæsonen så har vi også et alvorligt problem på den plads.

Klinsmann: Tottenham is and always was about entertainment. They want to have a blast, they want to move forward. It's just fun to see."

DenFedes billede

Så kritisk er det heller ikke, hvis man ser på hvor lang tid, han allerede har været ude, og hvilke resultater, vi har fået i den tid. Men det er klart, at vi ikke skal have 2-3 skader mere på den centrale midtbane, før det ser skidt ud.

jonaspoulsens billede

MH@

Det er jo ikke fordi vi ikke vil betale store transfer summer, for det vil. Problemet er at vi ikke har pengene til at give enkelte spillere 100.000£ pund i ugen. Og det forlanger de allerbedste spillere. Syntes også det er meget fornuftigt at vi ikke ligger vores økonomi fast på resultater. Mange andre klubber som fx Pool havde jo ligefrem CL pengene med i deres budgetter. Da det så glippede stod de lige pludselig og manglede 25 mill£ også kører lavinen.

Er egentlig glad for vores lønpolitik da det betyder at vi hele tiden ikke bruger mere end vi tjener. At vi så skal ud og se på hvordan vi kan tjene flere penge er så en anden sag, og det er her at fx stadion kommer ind i billedet.

Også enig i at det er meget kritisk med Hudd. For at komme i top 4 igen så skal vi alle vores bedste spillere klar. Springet fra Hudd og ned til Palasios og Jenas er simpelthen for stor imo.

bestyrelses billede

@mh

Nu er der jo ikke meget spin i at lægge to og to sammen. Et større stadium betyder et større billetsalg og dermed flere penge i klubben - det kunne jo give nye muligheder når det kommer til hævelse af vores lønloft og tiltrækningskraft af de store profiler.

bestyrelses billede

Jeg kan jo se i Engelsk presse, at Harry vil have forstærkninger på de 4 pladser, jeg meget længe har peget på, nemlig målmand, venstre back, defensiv midt (mens Huddlestone er skadet og nu kommer han måske slet ikke tilbage i denne sæson) og sidst men ikke mindst en super angriber.

Om Hudd udtalte Harry i går: At Hudd er meget vigtig for holdet og en fantastisk spiller, som vi har stort behov og brug for !!

Nu, vil han så også give Keane til West-Ham og samtidig vil han give 70 millioner for, at få fat i den defensive midtbane mand Parker.

Det var jo ikke nødvendigt, såfremt Palacios og JJ var gode nok. Men, det vurdere Harry absolut ikke de er.

Han ser heldigvis også efter en ægte gardering til VB og her kan Harry jo også godt se, at BAE fejler i det defensive (for han er absolut fantastisk frem af banen) det er nu en skam i UNGE ikke kan huske Cyril Knowles. Det er og var den BEDSTE venstre back, vi nogensinge har haft i Spurs.

Gomes stoler Harry heller ikke ret meget på mere. Jeg er mere end enig, for han er bare for dårlig ude i feltet og kan overhovedet ikke gribe en høj bold, der kommer fra hjørnespark og andre diverse høje indlæg fra fløjene.

Så er vi jo ALLE trods alt enige om, at vi skal have en ny SUPER ANGRIBER.

Jeg ville meget gerne have typer som HULK, CARROLL OG LLORENTE.

Så er der selvfølgelig delte meninger om de 3 skal der selvfølgelig også være.

Men, man byder jo ikke 220 millioner for Andy Carroll - såfremt han er uduelig.

Og en Llorente byder man jo heller ikke 235 millioner for, såfremt han var en eller anden sekunda spiller fra Spanien. For han er FAST mand i den Spanske Landsholdstrup og var med til det sidste VM og har flere gange afløst Torres under hans skader og har også afløst David Villa fra Barcelona.

LÆG MÆRKE TIL JEG SKREV LLORENTE ER FAST MAND I DEN SPANSKE LANDSHOLDSTUP, JEG SKREV INTET OM, AT HAN VAR FAST MAND I UDGANGSOPSTILLINGEN, FOR DET ER VILLA OG TORRES (MED SÆRDELES GOD GRUND) SÅ LÆS LIGE DET DER STÅR - TAK.

Afslutningsvis så vil jeg oplyse, at for mig må de meget gerne sætte Gio, Pav, Keane og Storken på salgslisten.

Jeg mener dog PERSONLIGT, at man godt må beholde Storken som afløser for den nye SUPER ANGRIBER, samt Defoe og så kunne vi "bare" rykke en af vore unge talentfulde angribere, op i første holdstruppen som 4 angriber.

Foretrækker Defoe (sammen med ny angriber) fordi denne nye angriber skal være stor og stærk (det er de 3 jeg peger på) og Storken vil ALDRIG gå i spænd med en anden høj angriber, det vil jo være sådan, at 2 høje spillere har de samme kompetancer, altså stærk i hovedspillet og derfor foretrækker jeg klart Defoe. Men Storken kan og skal selvfølgelig stadigvæk starte på banen, i nogle Pokalkampe og mod "lettere modstander i PL. Ved dog godt, at der ikke er ret mange lette modstandere i PL.

DenFedes billede

Først og fremmest, så begriber jeg ikke - hvorfor du vil foretrækker Defoe fremfor Crouch. Jeg synes ikke at nogen af dem er supergode, men jeg mener at Crouch er 100 gange mere anvendelig end Defoe. Han kan trods alt både bruges som ene targetman og som spilstation i et to-mandsangreb. Så kan det godt være, at Defoe scorer en del mål, men når de i den grad falder i stimer, så er det i mine øjne knapt så brugbart.

Mht. Andy Carroll, så er prisen jo ca. det dobbelte fordi han er englænder. Det har man jo set masser af gange før (Bent, Downing, Young osv). Han er efter min mening en middelmådig angriber med EN kompetence på et skodhold - og derfor laver han de fleste af holdets mål.

Som skrevet i replikboksen, så kender jeg ikke det store til Llorente, men en googlesøgning kan da afsløre, at han har spillet i alt 13 landskampe og scoret 7 mål. Han spillede ikke på landsholdet hele 09/10 og fik hele 30 minutter under VM. Om det er fast mand, det kan jo diskuteres ;o) Svarer lidt til at FCK har købt en landsholdspiller og det så er ham fra Sønderjyske, der har spillet en halv landskamp Shock)

Målmandsposten er lidt tricky, ikke? Ingen tvivl om, at Gomes er førstevalget og det ved et kommende indkøb jo godt. Så med mindre Gomes bliver solgt, så får vi næppe en virkelig klassespiller ind der.

Venstrebacken kan jeg ikke se problemer i. BAE er den bedste venstreback, vi nogensinde har haft, og hvis han er ude, så kan Bale spille den. Vi har rigeligt med folk, der kan spille på venstre midtbane, omend det bliver med knapt så meget speed og udfordring.

Den defensive midtbane bliver vi aldrig enige om. Det kan godt være, at Harry siger sådan og sådan om Hudd, men statistikken i hans fravær taler ikke for, at han er så uundværlig, som visse folk mener. Og lad os bare holde os fra hans scoringsstatistik og afleveringsstatistik denne gang. Palacios er på vej mod fordums styrke og JJ holder et højt niveau, når han får lov til at spille regelmæssigt. Og så sker der noget fremad banen, når han er med - han har unægtelig en speed som Hudd i hvert fald ikke har Shock) Og så er der jo Sandro... Jeg har ingen fidus til ham, men han har måske bare brug for den notoriske tilvænningsperiode.

Som jeg ser det, så er angriberen alfa og omega, men som mange andre er inde på, så får vi ham ikke med den lønstruktur, vi opererer med i øjeblikket. Den er måske meget god, når man er et middelhold, som skal kæmpe solidarisk mod bedre tider, men nu er vi et tophold. Og der gør det vel ikke noget, at der også er store stjerner, der får kassen og knapt så store stjerner, der får knapt så meget.

kofoeds billede

Pienaar får vel 60 kilo om ugen. Keane til vel det samme. Derudover gav ca 7 mill for pienaar. De penge kunne rigeligt ha finansieret en topangribers løn. Nu vælter vi os i små midtbanespillere, men mangler desperat en angriber. Jeg er ikke imponeret af hr's indkøb. Hvad har han skaffet til klubben? Bassong, defoe, crouch, keane, pav, .. vaart kendte han ikke! Ham kom levy med. Jeg mener vi må bryde lønpolitiken og hente en topangriber ind nu! Og drop så det der 451!

bestyrelses billede

Du prøver ikke at bilde os ind at en træner som Harry Redknapp aldrig har hørt om Van Der Vaart, vel? Der ud over har der ikke været en eneste officiel udmelding om Pienaar's løn, så den har du ingen chance for at kende? Sidst men ikke mindst er klubbens lønloft jo også et signal til vores andre spillere, om at de kan tjene her til og ikke længere. Hvis Spurs f.eks havde hentet Dzeko og givet ham £120.000 om ugen var der ikke gået lang tid før at Modric, Van Der Vaart, Bale og Lennon ville stå og ha' den samme hyre og det har klubben ikke råd til.

kofoeds billede

Da vi fik VdV fortalte HR, at han blev ringet op af Levy få timer før vinduet smækkede i. Levy sagde, at han havde en gave til ham, Nemlig Vaart. HR har selv sagt, at han ikke rigtigt vidste noget om ham. Uanset at det måske er en overdrivelse fra Harrys side, var Vaart ikke hans opfindelse!

Der er mange kilder, der gætter på ca 70-80.000 om ugen til Pienaar. 60 er slet ikke usandsynligt. Han havde også mulighed for at vælge Chelski, så der er IMO ingen tvivl om, at han koster en ret stor løn!

Jeg er enig med dig i, at det er farligt at pille ved lønloftet. Men jeg tror bare, vi skal være klar over, at får vi ikke den topangriber, som vi behøver - det er du vel enig med mig i ?! - så klarer vi ikke top4. Og IMO er top 5-6 også i fare!

Vi talte allerede i sommers om, at angrebet var for tyndt besat. HR satsede stort på at Defoe, Keane, Pav og Crouch kunne levere varen. Det kunne de så ikke! Derfor ligger vi, som vi har redt! Nu er det så vinter-vindue, og de bedste spillere er afsindigt dyre. Vi kan lade være med at handle - så mister vi masser af point. Vi kan handle, men til en meget høj pris. Noget af en kattepine!

DenFedes billede

Indkøbet af en topangriber kan vel koges ned til, at enten så dropper vi lønloftet eller også så må vi nøjes med den næstøverste hylde.

kofoeds billede

Det er lige præcis sådan, det er!
Og spørgsmålet er, om vi har mulighed for (endsige fortjener) en top-6-placering uden en topangriber i truppen?!
Manure, Shitty, Scum, Bluescum, Pool. Alle har de mindst en topklasseangriber. Vi har Crouch, Pav og Defoe.....

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer